23 nov

Medlemsavgift: 1500kr Påmeldingsfrist: Man 23 september 2024

Anne Karina Wolfe Liljegren awl@finansforbundetv2.stage.dekodes.no 97180073

Informasjon

Styret i Finansforbundet Møre og Romsdal inviterer sine medlemmer tradisjonen tro til julemøte på Alexandra Hotell Loen.

Lørdag 23. november kl. 15.00.

Det blir foredrag, quiz, lett servering og egentid før vi alle samles til julemiddag kl. 19.30.

Etter foredraget blir det tradisjonen tro en hyggelig stund med Quiz, lett servering og egentid, før vi samles til julemiddag kl. 19.30.

Egenandel er ikke fastsatt da vi venter på priser fra hotellet. Men vi fastsetter, og legger ut så snart vi har det klart.

VIKTIG! LES DETTE:
Det er viktig å notere i kommentarfeltet hvem du skal dele rom med om du skal ha dobbeltrom. Og husk; ALLE må melde seg på, og ALLE må skrive hvem de evt. skal dele rom med i kommentarfeltet.

Frister:
Denne gang setter vi betalingsfrist 23. september. Du er ikke garantert plass om du ikke har betalt innen frist.

Ved avbestilling etter frist, 15. oktober, tilbakebetales ikke egenandel. Får vi ikke fylt opp plassen din fra en eventuell venteliste så må du betale hele beløpet for booket overnatting.

De som ønsker å komme inn fredag, må selv bestille dette hos hotellet og må betales av hver enkelt.

Mer info om program, foredrag og betaling kommer etter hvert, men altså; Hold av datoen.