Gladiator – billetter til lukket visning. Ålesund

Ons 20 november 2024 kl. 17:3021:00
Medlemsavgift: 150kr Påmeldingsfrist: Tor 24 oktober 2024

Anne Karina Wolfe Liljegren awl@finansforbundetv2.stage.dekodes.no 97180073

Finansforbundet Møre og Romsdal inviterer til lukket visning på høstens actionfilm, Gladiator.

Odeon Kino, Ålesund.
Onsdag 20. november kl. 17.30.

Du kan kjøpe inntil tre billetter til rabattert pris kr 50,- pr stk.

VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG!

HUSK å krysser av for hvor mange billetter du ønsker.

En ny helt tar Colosseum med storm i fortsettelsen på kampen for Romerrikets fall. Fra den legendariske regissøren Ridley Scott fortsetter Gladiator II den episke sagaen om makt, intriger og hevn satt i det gamle Roma. Flere år etter å ha vært vitne til dødsfallet til den helten Maximus, blir Lucius tvunget til å gå inn i Colosseum, etter at hjemmet hans blir erobret av de tyranniske keiserne som nå styrer Roma med jernhånd. Med raseri i hjertet og imperiets fremtid på spill, må Lucius finne styrke for å gjenopprette Romas ære til folket.

Representanter fra regionstyret i Finansforbundet Møre og Romsdal er tilstede og deler ut billetter i forkant.

Faktura for billetter blir sendt når frist for påmelding går ut, 24. oktober. Ved avmelding etter frist må bestilte billetter betales. Vi refunderer ikke betalte billetter etter frist for avmelding.